Comunicació del Departament a la persona sol·licitant
Informació bàsica de protecció de dades del tractament “Voluntariat”
Responsable del tractament: Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Drets Socials.
Finalitat: La finalitat és el tràmit i gestió de les dades de les entitats sense afany de lucre de voluntariat de Catalunya, censades al Cens d’entitats de voluntariat de Catalunya i la publicació al Web del Departament, i també d’entitats de voluntariat no censades. D’altra banda, l’alta de persones, als espais de trobada entre voluntaris i entitats mitjançant les plataformes tecnològiques de la direcció general, que volen participar en activitats organitzades per les entitats. Enviament de comunicacions, publicacions i per a la participació en esdeveniments. Estudis i informes de gènere.
Legitimació: Consentiment de l’interessat. Podeu retirar-lo en qualsevol moment.
Destinataris: Les dades es cediran a entitats, amb el consentiment previ de la persona interessada.
Drets de les persones interessades: Podeu accedir a les vostres dades, rectificar-les o suprimir-les, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació, quan sigui procedent. Per exercir aquests drets, heu d’adreçar un escrit al Servei de Promoció de l’Associacionisme i el Voluntariat de la Subdirecció General de Cooperació Social i Voluntariat de la Direcció General D’Acció Cívica i Comunitària per correu postal (Passeig del Taulat, 266-270 08019 Barcelona) o correu electrònic (adreçat a spav.dretssocials@gencat.cat i signat electrònicament amb DNI electrònic o certificat digital reconegut).
Informació addicional al web: https://dretssocials.gencat.cat/ca/el_departament/proteccio-de-dades