Cercador
Projecte Lectoescriptura Montornès del Vallès
Data d'inici de l'activitat: 29/09/2025
Data de fi de l'activitat: 19/06/2026
Data limit d'inscripció: 19/06/2026
Durada: De dilluns a divendres de 16:45h a 19h
On: Centre Infantil Pintor Mir
Àmbit: Associacionisme educatiu
Places disponibles: 2
Característiques
Individual o en grup: Individual
Modalitat: Presencial
Tipus de dedicació: Acció
Periodicitat: Estable
Descripció:
En aquest marc, l’acció busca acompanyar i orientar un grup reduït d’infants en el procés de lectoescriptura, proporcionant-los recursos, estratègies i eines pràctiques que afavoreixin el desenvolupament de les seves habilitats de lectura i escriptura. Al mateix temps, es promou la participació activa i significativa dels nens i nenes en l’aprenentatge, reconeixent-los com a protagonistes del seu propi procés i potenciant la seva autonomia i creativitat. Tasques principals: Acompanyar un petit grup d’infants en activitats de lectura i escriptura. Reforçar continguts i exercicis proposats per l’equip educatiu. Fomentar la participació, l’atenció i la curiositat dels infants. Oferir suport i estímul positiu per millorar l’autoestima i la motivació. Comunicar a l’equip referent possibles necessitats o progressos observats.
Habilitats necessàries:
Interès per l’educació, la lectura i el treball amb infants. Paciència, empatia i capacitat per adaptar-se al ritme de cada infant. Coneixements bàsics de lectoescriptura (es valorarà formació en educació o experiència prèvia, però no és imprescindible). Compromís i responsabilitat amb la tasca assignada.
Data de fi de l'activitat: 19/06/2026
Data limit d'inscripció: 19/06/2026
Durada: De dilluns a divendres de 16:45h a 19h
On: Centre Infantil Pintor Mir
Àmbit: Associacionisme educatiu
Places disponibles: 2
Característiques
Individual o en grup: Individual
Modalitat: Presencial
Tipus de dedicació: Acció
Periodicitat: Estable
Descripció:
En aquest marc, l’acció busca acompanyar i orientar un grup reduït d’infants en el procés de lectoescriptura, proporcionant-los recursos, estratègies i eines pràctiques que afavoreixin el desenvolupament de les seves habilitats de lectura i escriptura. Al mateix temps, es promou la participació activa i significativa dels nens i nenes en l’aprenentatge, reconeixent-los com a protagonistes del seu propi procés i potenciant la seva autonomia i creativitat. Tasques principals: Acompanyar un petit grup d’infants en activitats de lectura i escriptura. Reforçar continguts i exercicis proposats per l’equip educatiu. Fomentar la participació, l’atenció i la curiositat dels infants. Oferir suport i estímul positiu per millorar l’autoestima i la motivació. Comunicar a l’equip referent possibles necessitats o progressos observats.
Habilitats necessàries:
Interès per l’educació, la lectura i el treball amb infants. Paciència, empatia i capacitat per adaptar-se al ritme de cada infant. Coneixements bàsics de lectoescriptura (es valorarà formació en educació o experiència prèvia, però no és imprescindible). Compromís i responsabilitat amb la tasca assignada.