Cercador
Recepció Fundació Gavina
Data d'inici de l'activitat: 26/09/2024
Data de fi de l'activitat: 31/07/2025
Data limit d'inscripció: 15/10/2024
Durada: 9:30h - 17:00 (orientatiu, horari flexible adaptat a disponibilitat de la persona voluntària)
On: Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina (El Raval)
Àmbit: Atenció i suport a les famílies
Places disponibles: 30
Característiques
Individual o en grup: Individual
Modalitat: Presencial
Tipus de dedicació: Acció
Periodicitat: Estable
Descripció:
La Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina està buscant un voluntari compromès per a desenvolupar les tasques de recepció en el nostre centre.Funcions: Atenció al públic i centraleta telefònica; Gestió del correu i missatgeria; Suport administratiu; Coordinació de visites i reunions; Manteniment de l'ordre i la imatge de la recepció; Atenció a consultes en línia; Suport en general als equips.
Habilitats necessàries:
Bàsiques- Expressió oral i escrita en català i castellà. Es valorarà el coneixement en algun altre idioma com per exemple l’urdú, l’anglès, el bengalí i/o l’àrab- Títol de la ESO. Es valora formació relacionada amb l'oferta- Certificat negatiu de delictes sexuals.TransversalsHabilitats per la resolució de problemesResponsabilitat i autonomiaComunicació interpersonalOrganització i planificació
Data de fi de l'activitat: 31/07/2025
Data limit d'inscripció: 15/10/2024
Durada: 9:30h - 17:00 (orientatiu, horari flexible adaptat a disponibilitat de la persona voluntària)
On: Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina (El Raval)
Àmbit: Atenció i suport a les famílies
Places disponibles: 30
Característiques
Individual o en grup: Individual
Modalitat: Presencial
Tipus de dedicació: Acció
Periodicitat: Estable
Descripció:
La Fundació Centre Obert Joan Salvador Gavina està buscant un voluntari compromès per a desenvolupar les tasques de recepció en el nostre centre.Funcions: Atenció al públic i centraleta telefònica; Gestió del correu i missatgeria; Suport administratiu; Coordinació de visites i reunions; Manteniment de l'ordre i la imatge de la recepció; Atenció a consultes en línia; Suport en general als equips.
Habilitats necessàries:
Bàsiques- Expressió oral i escrita en català i castellà. Es valorarà el coneixement en algun altre idioma com per exemple l’urdú, l’anglès, el bengalí i/o l’àrab- Títol de la ESO. Es valora formació relacionada amb l'oferta- Certificat negatiu de delictes sexuals.TransversalsHabilitats per la resolució de problemesResponsabilitat i autonomiaComunicació interpersonalOrganització i planificació